Kérlek, olvasd el az itt található leggyakoribb kérdéseket, hátha megtalálod a választ a tiédre is! Ha mégsem, vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben vagy az oldalon található üzenetküldő segítségével!
- Az árak bruttó vagy nettó értendők?
- Miért nem kapható az összes könyved a webáruházadban?
- Miért csak 1 db-ot tehetek a kosaramba az egyes termékekből?
- Mikor rendelhetek?
- Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
- Rendelhetek külföldre is?
- Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt könyvet?
- Hogyan tudok fizetni?
- Hova kell utalnom a pénzt?
- Mennyi idő áll rendelkezésemre a vételár átutalására?
- Meg szeretném változtatni a fizetési módot, de már leadtam a rendelést. Mit tehetek?
- Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!
- Hibás, sérült terméket kaptam. Mi a teendőm?
- Szeretnék elállni a vásárlástól. Mi a teendőm?
Az árak bruttó vagy nettó értendők?
A webshopban megjelenő árak bruttó árak, tehát azt az összeget látod, amit ténylegesen fizetned kell. Azonban kérlek, vedd figyelembe, hogy a rendelés végösszege még a szállítási díjat is tartalmazni fogja.
Miért nem kapható az összes könyved a webáruházadban?
A webshopomat igyekszem folyamatosan feltölteni, ám előfordulhat, hogy egyes könyveim jelenleg nem elérhetőek a kiadó készletében, így én sem tudom őket beszerezni és saját készleten tartani. Ha nem találod azt a regényt a webshopban, amit meg szeretnél venni, amögött ez az ok áll, és valószínűleg ez esetben máshol sem fogod tudni azt megvásárolni. Kérlek, ebben az esetben fontold meg, hogy e-könyvben szerzed be az adott regényt, amire az Álomgyár webáruházában van lehetőséged.
Miért csak 1 db-ot tehetek a kosaramba az egyes termékekből?
A webshop jelenleg még tesztüzemmódban és korlátozott készlettel működik, ezért termékenként 1 db-ra korlátoztuk az egyszerre megrendelhető mennyiséget. Ha egyszerre többet szeretnél vásárolni egy-egy könyvből, kérlek, vedd fel velem a kapcsolatot e-mailben, vagy az oldalon található üzenetküldőn keresztül.
Mikor rendelhetek?
A rendelés nincs időkorláthoz kötve, hiszen a webáruház a hét minden napján és órájában nyitva áll. A pénteken, hétvégén és ünnepnapokon leadott rendeléseket azonban csak a legközelebbi munkanapon tudjuk feldolgozni.
Regisztráció nélkül is vásárolhatok?
A webáruházban a vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, csupán a szállítási / számlázási adataidat kell megadnod.
Rendelhetek külföldre is?
Jelenleg csak Magyarország területén belül van lehetőségünk csomagot küldeni. Ha külföldre szeretnél rendelni, vedd fel velem a kapcsolatot az e-mail címemen vagy az oldalon található üzenetküldő segítségével, és megbeszéljük, milyen lehetőségek vannak.
Mennyi idő alatt kapom meg a megrendelt könyvet?
Ez a kiválasztott fizetési módtól is függ, hiszen banki előreutalás esetén csak az összeg beérkezését követően tudjuk elküldeni a megrendelésedet. Általánosságban a szállítás várhatóan a megrendeléstől számított 5-7 munkanapon belül történik.
Hogyan tudok fizetni?
Jelenleg két fizetési mód áll vásárlóink rendelkezésére: az utánvétel, amikor a vételárat a kézbesítőnek kell átadni a csomag átvételekor, illetve a banki átutalás. Ezekről bővebb információt a Szállítási és fizetési információk menüpontban találhatsz.
Hova kell utalnom a pénzt?
Számlázási adataink:
Bank neve: OTP
Kedvezményezett: Trimex Bt.
Számlaszám: 11703006-20443951
Mennyi idő áll rendelkezésemre a vételár átutalására?
5 munkanap áll rendelkezésedre, hogy a vételárat átutald bankszámlaszámunkra. Ha több időre van szükséged, kérünk, jelezd felénk elérhetőségeink valamelyikén. 5 munkanapon túl, kapcsolatfelvétel hiányában a termékeket nem áll módunkban félretenni, és a megrendelést töröljük.
Meg szeretném változtatni a fizetési módot, de már leadtam a rendelést. Mit tehetek?
Kérünk, vedd fel velünk a kapcsolatot elérhetőségeink valamelyikén, és rendelési számod megadásával jelezd felénk kérésedet!
Nem kapok értesítő, visszaigazoló üzenetet!
Először is ellenőrizd, hogy helyes, működő e-mail címet adtál-e meg. Amennyiben nem ezzel van a gond, érdemes ellenőrizni a spam mappa tartalmát, mert előfordulhat, hogy a levelezőrendszered levélszemétként érzékeli az üzenetünket. Ha nem sikerül megoldásra jutni és leveleink továbbra sem érkeznek meg a postafiókodba, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Hibás, sérült terméket kaptam. Mi a teendőm?
Kérlek, olvasd el a Szavatosság és Garancia oldalon foglaltakat, és kövesd az ott található tájékoztatás lépéseit!
Szeretnék elállni a vásárlástól. Mi a teendőm?
Kérlek, olvasd el a Szavatosság és Garancia oldalon foglaltakat, és kövesd az ott található tájékoztatás lépéseit!